perjantai 30. joulukuuta 2011

hyvää uuttavuotta :)

Moikkamoooi :) 
tosi ärsyttävää ,ku toisen kerran pitää kirjottaa ,ku netti pimahti just ku olin tallentamas pitkää tekstii  )=
Nomutta Uusvuos on tulossa ja ootte varmaa kuullu ,et tuol ulkon räjäytellää jo noit raketteei.
No mun kaks kaverii Niko ja Abdi päätti heittää jonkun ihmeen läpän okok :) 
no kuuntelin mitä niil oli asiaa ,ni ne vaa " Abdin naamaa osu raketti ja nyt se sai palovamman" vitsi mä menin toho ! olin ihan paniikissa ,sitku Abdi sano viel " mun naama on niin ruma ,ni teen itsarin " siin vaihees olis sillai "TEEN SUN KAA JOS TEET " :Dd voi vitsi oikeesti . 
No mutta joo huomenna oon Andersin ,Jontun ja Ellin kaa :) pidetää party ... en kerro mis ;) 
kävin tänää itiksessä ostamassa leggingsit,hiusvärin(punanen),Viidennen reijän korvaa ilma äitin lupaa ,ni se vähän suuttu )= no ei mitään sovittii sitten .Sit ostin mun kauan ootetun KAMERAN ! Canon EOS 1100D .
En oo viel kokeillu ,ku se lataa tossa noin .
No huomenna sitten kunnon bileet (= ...
Heippaaa ! hyväää uuttavuotta ! ::) 

IHANAN NÄKÖISTÄ ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !