keskiviikko 14. joulukuuta 2011

ihanat lukijat ! (:

Heeeei mulla on 29 ihanaa lukijaa o_O ei uskois ,et joku tuliks näin kämästä blogia :Dd
Mutta KIITOS ! 
Iloseks kyllä tulee,ku viikossa ainaki 2 lukijaa enemmän,mutta joo okei joillain on jopa 3000 lukijaa.
Mut en oo kummiskaa mikää mielenkiinotoinen ihminen ,ni eipäs siinä mitään siis (: 
Mä niin toivon järkkärii ,ku haluun kuvailla kaikkee nyt ^^
Otin eilen mun paskasel kameralla jotain kuvia muutes :



Ja jos muistatte,ni kerroin niist tähtipäivistä ,et oltais koulussa koko luokka ilman negatiivisii merkintööi,ni eilen ope ilmotti ,et saatii täydet 10 tähtee (: .
Oon tosi onnelllinen,et mulki on menny ees jotenki paremmin.
Mut tosi outoo ,ku meijän pitää ite maksaa se retki,ku tähtipäivien ansioista päästää luokan kans ens viikolla leffaan sekä jonnekki ravintolaa.
Menisin yksin mielummi :Dd no kyl mä varmaa meen (: 
Meil on ollu/on iha sairaasti kokeita o_O . pää räjähtää viel joku päivä.
Viime viikon perjantaina terveystieto
Maanantaina yhteiskuntaoppi
Tänään eli keskiviikkona oli biologian
Torstaina kemian
Perjantaina matikan uusintakoe
ens viikon maanantaina englannin.

mahtavaaa ! 


3 kommenttia:

  1. joo oonha mäki liittyny sun lukijaksi et oleppa hyvä vaan + mulla on nykyään kans punaset hiukset, kiitos ispiraatiosta :D

    VastaaPoista
  2. heei kortsu mäki rupesin vihdoin kirjottaa blogiiii (-: http://hetansekoilut.blogspot.com/2011/12/alotin-bloggaamisen.html

    VastaaPoista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !