keskiviikko 21. joulukuuta 2011

JOULULOMA !


Tämmöstä minä toivon !
Ja joo elikkä mistä alottais .No mulla meni mun oma kone vähän rikki ,ni datailen sit aina mun velin koneella ,ni tässä koneella ei ole mitään kuvia )=
Joululomaloma ! jesjes
Tällä viikolla koulussa ei tehty mitään (: katottiin leffaa,askarrelttii ja juteltii ihania asioita ! jne ...
Huomenna koulussa on Joulujuhla ja tiiän jo mitä puen päälle.
ootan sitä lomaa niin innoissaa ! <:
 ja nii siis mun piti tehä tänään siis postauksen mun jouluaatto sekä uuden vuoden tapahtumista .
No jouluaattona oon mun velin kanssa meijän äitin kans äitillä varmaa johonki kaheksaan asti ja kaheksalta lähetää sit iskälle päin .Äitillä availlaa joululahjoja jutellaan ja yms . Iskällä samaa (: mut iskän luo tulee kai jotain meijän sukulaisia joita en oo tavannu tuhanteen vuoteen . C:
Uutena vuotena oon Ellin kanssa ,ku niin sovittiin (: yleensä ollaa uuden vuoden mummilla virossa ,mutta ku noi just kävi siellä virossa ,ni ei me jakseta lähtee varmaankaa .
Vaikka uutena vuotena Virossa on niin kivaa !
No Ellin kans varmaa vaa ollaa ulkona ja ammuskellaan raketteja ja varmaa valvotaan koko yö ! .
Must kyl tuntuu ,että mulla tulee kauheen ikävä joitain mun luokkalaisia .
Jouluaatto on jo Lauantaina o_O ohho .




1 kommentti:

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !