torstai 26. tammikuuta 2012

Moikkamoi

Elikkäs moi ! (:
En oo postaillu varmaan viikkoon ,koska mun netti ei toimi ,ni datailen täs mun velin koneella mis ei oo mitään kuvia )= enkä jaksa rupee latailee ...
No siis mulle on tullu kommenttii ,et voisinko tehä postauksen mitä sain kavereilta synttärilahjaks ,ni teen sen postauksen heti ku pääsen omalle koneelle ,jookosta? (=
No töissä oon ollu nyt yhteensä 4 kertaa ja ekana päivänä ei tullu mitään ja sitten tokana 1 kolmantena 4 ja neljäntenä kertana tuliki 7 !!! wooow oli niin mukavaaa :Dd
Eli mul on yhteensä nyt joku semmoinen 70 euroa ? (: et aika hyvin ,ku yhteensä on 12 lehtee vaan .
No siis mulle tuli kans tämmönen kommentti :
sul on tosi IHANA blogi, ja oot niin ihana ku uskallat olla oma ittes ja sanoo mielipiteet suoraan ps. oot tosi kaunis !! ♥ kadehdin 


Eli toi kommentti on niin ihana ! ^^ rakastan rakastan :) 
Eli sanon vaa ,et uskon et juuri sinäkin olet kaunis ,ni ei sun kannata kadehtia ! <3 oikeasti .


Ja oma ittenä on niin ihana olla ,ku ei tarvii ajatella mitään ,että" eikä nyt kaikki huomaa ,et feikkaan" tai jotain tommosta . OLKAA AINA TOMMOSIA KU OLETTE ! (: 
Koska mä tiiän milt tuntuu olla semmonen ämmä meinaa myönnän ,että olin kutosella semmonen.
Rakastan ihmisii ,jotka osaa olla aitooi ihmisii eikä mitään "feikki" ihmisii . 
Sit ei tiiä kummalle naamalle puhua yms ... 


Eli siis postaus tulee heti ku pääsen seuraavaks lisäilee kuvia ! (= 
Mut laitan yhen biisin sekä mun profiilikuvani facebookissa,ni mitä tykkäätte ? 


TÄÄ BIISI ON IHANA !^^









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !