keskiviikko 18. tammikuuta 2012

JEEEEJIII !

Moikka ! 
Mun mielestä on niin tylsää vaa postata jostain  mun tylsistä päivistä ?!?! ehdottakaa nyt jotain mitä postauksii toivotte ? (= 
No tänää oli HOPS-keskustelu (vanhempainilta) ,ni tota siel vaa kerrottii mitä numeroit oon saamas todistuksee ,ku me saadaa vaa yhen lukuvuoden aikana yhen todistuksen.
Ku yleensä on jaksot,ni ihan tyhmää ku tos mis mä oon ei oo o: outoo .
Mut jes en oo koskaa saanu 7-9 numeroita todistukseee ! tai jos nyt nostan mun numeroita ,ni saatan nostaa vitoset ja kutoset seiskoiks ,ni nyt pitää panostaa.
Arvioitii,että saan kaks 9 ,kaks 8 yhen 5 ja kolme 7 ja loput kutosii ,ni vitsi mä oon niin ilone !
Huomen meen ekaa kertaa sinne työpaikkaa tekee töitä (: jännittää hirveesti.


Ja tänää otettii koulus kuvii ,ni pikkusetki oli meijän kans kuvis ,ku niin halus yhteiskuviin ^^


Ei mulla sitten kai muuta ookkaa ,mut nää pikkuset on ihanii ! oikeesti äää C: 
JA NII KERROINKO ,ET SAIN SEN IHANAN MEKON !!! WOEEEE SE ON IHANA !
Tämmösen sain se on lindexistä.

Lindex

OOOH TÄÄÄ MEKKOOO ! ^^lisään sit kuvii ku se on pääl sit lauantain ,ku on ne synttärit !

Stokkalta

Sit lakkasin tekokynnet ja liimasin ne. en tiiä näyttääkö hyviltä ees o: revin ne just pari tuntii sit irti :D






STEFANI ON IHANIN TYTTÖ MAAN PÄÄL ^^ 
se on mahtava ! (: <3 
ja oon ryppyne O_O :DDd


Nää toimi tänää mun vaatteina (: 


Ne tappeli )= :D kai leikki tappeluu oli









OOOIH ! tänää oli muutenki niin hauska päivä :) 
Kiitoskiitos ! ja näkemiin.




3 kommenttia:

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !