lauantai 7. tammikuuta 2012

päivä Andersin,Mariian ja Ilyaksen kanssa.

Moi 
Mul ei oo tänää valitettavasti semmonen fiilis kirjottaa tänne blogii ,mutta toi otsikko varmaa kertoo siitä että olin tänään Andersin,Mariian ja Ilyaksen kanssa ulkona .


Mul tuli mun parhaankaverin kans näköjää kai riita tai joku en tiedä . 
Siit varmaa ,et sanoin sille et voitko olla huomenna ,ku lupasin sille ,ni halusin nähä se toisen päivänä ,ku en jaksanu mennä sinä päivänä ku piti  ,ni se vaa sano "joo okei" sitte ku lähti mesestä ,ni tuleeki heti tekstivesti " en voikkaa olla " no en jaksa rupee jahtailee ketää ...yleensä teen semmosta ,mut pitäähän mul oma elämä olla .älysin sen vasta nytte ? o: huhhu .
Muutenki varmaa pitäis olla semmonen yksinäinen paska ,etten hengailis enää ulkon ,ku äääh nykyää ihmisilt tulee kaikkee paskaa mulle ,ni anti olla .jaksan kuunella ilomielin kaikkee negatiivista. MAHTAVAAA TAAS KERRAN !!!!! 


Paitsi onneks mul on ihanaja hyvä kaveri ANDERS ! se on ihan paras oikeesti :) . 
Ennen en osannu kunnioittaa sitä joku pari vuot sit siis ,mut nykyää ei muuta voi sanoo ku " täydellinen poika " 


NII TÄNÄÄ YÖLLÄ/AAMULLA VIIDELTÄ SATO LUNTA !!! ni olin ainoo ulkon oleva ihminen XD :Dd se on niin jännäää wiii


ja sit emppu teki viel sivuletit mulle (: mut ei oo kuvaa niist )= huomen sit vaikka !


























2 kommenttia:

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !