torstai 16. helmikuuta 2012

Ei maailmas oo aitooi kavereit -.-

Moi !
Sori en oo postaillu varmaa yli viikkoo o: ehkä on menny jopa pari viikkoo )=
mut wooooow MULLA ON 81 LUKIJAAA ?!?!?!?!? O_o kiitoskiitoskiitos teille ! <3
ihanaa ku jaksatte lukee tämmöst perus "tylsää" blogii :Dd

Nonii ihmettelette varmaanki tota otsikkoa ,ni haluun vaa sanoo ,et nykyää mul ei oo oikeesti ketää kavereit ,ku yhest pääst kuulee "toi puhuu paskaa sust" "NO ENKÄ PUHU" okeiokei ,,,aina ei kannata kuunella mitä muut sanoo ,mut oon kyllästyny tommosee jo -.-
Mul on vaa yks ystävä ja se riittää (: ELLI <3
muut on sit jotain tuttuja ! Koulussa nykyää vaa jos teen jotain ,ni oon poikien kans o:
Oikeesti poikien seuras on jotenki chillimpää ,on semmonen jotenki erilainen fiilis ,ku tyttöjen seuras.
En osaa ees selittää sitä fiilistä.
Ku muut tytöt taas juoruu jotain paskaa yms ... ei mua semmoset kiinnosta.


Jotenki surullista ,ku aina kaverit on ollu mulle osa elämää ja aina ollu tärkeitä ,mut nyt ne osotti sen et mun ei kannata luottaa niihin ja et mä oon niille pelkkää ilmaa ja kuvitelkaa nyt ,et SINÄ et oo tehny yhtään mitää ja sit luokkalaiset kaverit kattoo tyylii pääst varpaisii sillai ilkeesti ? o: ÄRSYTTÄVÄÄ.     kyllä

Eli joo seuraavaan aiheeseen ! (=
Mun kone ei vielkää valitettavasti toimi ,ni OIKEESTI vannon heti,ku pääsen omalle koneelle ni lisään niitä kuvia ,ku tää kone ei vaa millää haluu lisää näit kuvii tänne -.-


Ja kelasin ,et lopetan ton duunin ,ku se vie kauheesti vapaa-aikaa ja kelasin alottaa jonkun harrastuksen esim.Disco tanssin ,ku oon ajatellu jo pitkää Ellin kans sitä ,ni jos oisin duunis ja joku harrastus ,ni eihän mul ois vapaa aikaa yhtää ? o: sen takii "irtisanon" itteni sielt duunist ja otan rahat ja meen shopping :Dd helppoo ?

Ja sit oon käyny shoppailee jo kauheesti (: ostanu paitooi,housuui,takin,laukun ja kaikkee mukavaa ! (=
sitku vaihtelen aina takkeei ja kenkii ,ku en jaksa käyttää ain samaa ,ni sit luokkalainen tänää kysy"KARINA MONTA TAKKIA SUL OIKEESTI NIIKU ON" :Dd okei aika monta :dd en ees käytä kaikkii o:

NIIN IHANIA ! ^^ käykää kuuntelee<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !