tiistai 20. maaliskuuta 2012

LUOTTAMUS IHMISIIN ON KADONNUT

En halua en halua enää luottaa ihmisiin ,vaikka se sanoi "TOTTAKAI voit luottaa muhun ".
En usko tohon lauseeseen enää kertaakaa !
Miltä tuntuis jos teil ois aika hyvä kaveri johon luotatte tosi hyvin ,mut ette niiku ihan 100000% vaa joku semmone 90% mikä on aika iso määrä luottamukselle ja sitte se luottokaveri menis sun facebookkii stalkkaa sua ja ois siel semmoset 4-5 päivää lukemas kaikkii viesteei ? o: ja sitte ku mulla on usein just tosi tärkeit salaisuuksii kavereitten kesken joita en koskee levittelis ,ni yks eräs "kaunis ihana hieno ihminen" luki ne ja sitte sain tänää tietää ,että se on ollu mun facebookissa .... Mä niin raivostuin !!!!!!! oon vieläki ihan raivona .
Tää päivä on muutenki ollu ihan kamala.
Okei jatkan siis ... ku mulle kerrottii mä olin niin vihanen ,mä nousin...meinasin heittää pulpetin muualle ja lähin juoksee ihan täysii sen tyypin perää joka oli sitte käyny mun facebookissa.
Mä sanoin sille "en tiiä miten oon pystyny luottaa suhun ,älä pyydä enää koskaa mult anteeks " 
"meijän ystävyys loppu tähän"ymsyms ... kaikkee sanoin sille....meinasin alkaa itkee ,mut ei mun sen takii tarvii itkee .
En kerro yksityiskohtia (=
Mut kyse ei oo todellakaa Ellistä jos ajattelette niin.

Nonni seuraavaan asiaan .
Mun mummi soitti tuolt Virosta ja kerto ,et sen työkaverin lapsi on ollu kadoksissa jo 3 vuorokautta 9v pikkutyttö. En vaa ymmärrä,et ketä oikeesti kiinnostaa kidnappaaa lapsii ?!
Jos se on siis kidnapattu ,koska se on aina tullu koulusta suoraa kotiin .
Mä vaa nyt niin toivon ,et se tyttö on kotona jo tänää yöllä tai nytte !tai lähiaikoina . 
Toivottavasti palaa kotiin oikeesti. <3

Sitte juu perjantai-sunnuntaina olin kipeenä.Oksentelin,kauhee yskä ja nuha ,mut nyt on vaa nuhaa .Sitte ku juttelin mun vanhojen luokkalaisten kaa (2v) vanhooi kavereei ,ni neki melkee puolet oli kipeinä o_O sit moni mun kaveri on vatsataudis ,et onks nyt joku ihmeen viirus?

Nomut yks hyvä puoli tässä mun postauksessa ! etten valita enempää,ni kerron kivooi asioita !

LÄHDEN HUOMENNA EGYPTIIN !!!!! :3 ja sitte ostin converset ! 
Eli postaan sitte viimeistää ens viikon lauantaina tai sunnuntaina. Katon,et millo aikaa sitte .
Kauheesti läksyy varmaa mukaa.Huomenna käyn pyytää kaikki läksyt opettajilta ,ni hoidan sit neki pois tieltä heti huomenna koulun jälkeen ,ku en tiiä jaksanko ottaa kaikkia kirjoja sinne matkalle mukaan (:
Ja sitte Mariia värjäs mulle hiukset tänää !nää on ihan sairaan hienot mun mielestä ! 

No mut hei kiva jos luitte noin paljon tekstiä ja teit kiinnosti ,koska oikeesti kaikkiin ei kannata luottaa vaik miten kiva,mukava,hassu,hauska oliskaa !


Ihan kamalat oli o:


Tommoset niist tuli  !


Sitte Mariian omat hiukset on iha sairaan hienot oikeesti !niin rakastuin noihin hiuksii.



Nonni lopetan nyt tähän ,ni jatketaan sitte ens viikolla ! Moimoooi !pitäkää hauskaa . 







4 kommenttia:

  1. mullaki oli ihminen johon luotin mut se sit meni kertomaan mun asioist kaikille. ärsyttää vaan se, etten voi oikeesti luottaa enää kehenkään vaikka ne olis mun parhaita kavereita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep eikä kanatakkaa): ja oikeesti se on niin surullista sekä ärsyttävää o: ei voi ymmärtää ,et miten joku semmonen luottokaveri levittelis asioit eteenpäin yms .
      Mut kyl mä mun ihan parhaasee kaverii luotan

      Poista
  2. Oon samaa mieltä sun kaa! Kehenkää ei voi enään luottaa! Ennen tää oli toisenlaista, ennen pystyin luottaa tosi moniin, mutta nyt tuntuu et tää on muuttunu, en luota enää kehenkään.

    PS. Oot tosi kaunis! ja oot ihana kun oot oma ittes!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep...on se kyl kiva jos on joku kaveri/ystävä kehen voi oikeesti luottaa joka ei levittele asioita ,mut tälläst tää näköjää on O_O ja Kiitoskiitos tosi paljon ! :)

      Poista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !