keskiviikko 29. elokuuta 2012

GAGAN KEIKKA ! kauheesti tekstii ...

MOOOI MUN OMAT IHANAT PALLEROT !
Elikkäs mä olin GAGAN keikalla ja te ette arvaakkaa et millanen fiilis mulla oli sillon ja on vieöäki ?!
SE OLI IHANKUN UNTA,oikeesti oon niin sekasin :3 ON KAUHEEN IKÄVÄ GAGAA !
oisin niin halunnu päästä halaa sitä ! mutta siis ku päästii sisään ni eka kommentti venäläiselt naiselt sen kaverille "hemmetti mä säikähdin jo ,luulin toi on LADY GAGA " sit mä vaa repesin .. :D
MÄ KIRJOTAN TÄTÄ JA TYYLII ITKEN KU OON NIIN ILONEN !

wääää ! mut siis istuttii heses ja mä tosiaa älysin siin vaihees "ollaa samas paikas mis gaga on täl hetkel " siin vaihees tuli kauhee jännitys.Ja ärsyttävintä oli se ku en voinu syödä mun hesburger ihanaa ruokaa kunnol ,ku kaikki vaa kyyläs siin vieres ku kväeli eteenpäin :D sit kaikki vaa kuiski ja katto mua iha "O_O " sit yk nainen oli omalle lapselle " eikös tuo tyttö näytä ihan gagalta " mä vaa nauroin ja samal niin nolotti ,haha :D

MUTTA GAGA ESIINTY NIIN HIENOSTI JA SE KEIKKA OLI IHAN MAHTAVA ! !!!!
huonoin jutu on se ,ku olin kauheen kateellinen sille tytölle joka pääs Gagan kans lavalle ): JOS MÄ OISIN PÄÄSSY MÄ OISIN TANSSINU GAGAN KAA KOKO AJA ! MÄ OISIN TEHNY IHAN MITÄ VAA ET PÄÄSISIN SINNE ! oisin halaillu ja pussaillu sitä ihan koko ajan ! :3

Sitku tehtii aaltoi ,tiiätte varmaanki mitä ne on ? ni sit ku ne loppu ,ni oli kauhee hiljaisuus ,ni mä vaa "LISÄÄ AALTOOI " sit toisest pääst vaa "SAMAA MIELTÄ " sit tehää aaltooi taas ja mulle vaa naurettii siel ku huudan iha pää punasen "GAAGAAAAA GAAGAAA " omg omg ihanaa :)

Mut siis tosiaa lisäilen kaikkii kuvii sielt keikalt sit heti ku Heta on lähettäny mulle niit kuvii ,ku itellää ei ollu kameraa mukan ,ku heta otti mukaa  :3










KERTOKAA PLIIS ,ET NÄYTÄNKÖ TEIJÄN MIELESTÄ LADY GAGALTA ?!!?!?


21 kommenttia:

  1. kyl sä mun mielest näytit tosi paljo gagalta!! oisin varmaa ite tullu pyytää nimmarii jos oisin nähny sut siel :DD mut mäki oisin halunnu gagan keikalle :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :D JOO SE KEIKKA OLI IHAN MAHTAVA ! ^^ parast kans oli se ku gaga oli jotain et " mua ei kiinnosta paskaaka mitä must ajatellaa " ja sit näytti sen perset sit sen stringit vaa vilkku alta :D sit se vaa " välitättekst te " sit olin tyylii riisumas XDD :D ok en iha mut nii ^^

      Poista
    2. ooo uskon et siel oli kivaa!! gaga on nii ihana ku se uskaltaao lla tollane erillaine julkisuudeski ja muutenki se on tosi lahjakas laulaa ja esiintyykki!! :))

      Poista
    3. JEP !!!! se on niin mun esikuva :3 sitä pitää arvostaa oikeesti :3 se nainen on vaa niin täydellinen .... kukaa ei oo oikeesti täydellinen ,mut gaga on !

      Poista
  2. en oo iha varma mut mun frendi kait pääs lavalle! :D ja kaunis oot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no 27.pv pääs lavalle kai semmonen yks pikkupoika ja sen mukan tuli kaveri/sisko vähä vanhempi tyttö :) ja 28.päivä pääs 18 vuotias tyttö (=

      Poista
  3. omg karinaa! oon iha kikseis tääl sun takii vaik en ees ollu koko keikal :DD !! .. Vaik oisinki halunnu päästä ;<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kui et sit päässy )= loppuks liput ? oisit päässy ainaki toiselle keikalle !! (= ja jooo jos oisit ollu siel ,ni huihui XD se oli niin ihanaa !

      Poista
  4. näytät, mutta oot paaaaaljon nätimpi!!! :O :O :O

    VastaaPoista
  5. Näytät kyllä :)


    T. tuntematon joka ei enään edes muista kuinka päätyi lukemaan blogiasi

    VastaaPoista
  6. sitäpaitsi sulla on söpö napa... ;*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ekaa keertaa kuulen tommost :D mutta kiitos :3

      Poista
  7. jos oisin rikas, ostaisin sulle suurimman timantin ja paksuimman kultaketjun mitä ois, mutta kun en ole, poimin kedon kauneimman kukkasen, toisin sen sulle ja pussaisin poskeen ja kuiskaisin korvaan, olet kaunein, rakkain ja tärkein mitä tiedän... :D Ps. ihan ite tekasin :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiei toi piristi mun päivää niin hyvin !!! ^^ tosi ihana olet !

      Poista
  8. ainii, sinä oot kultapallero! ;0

    VastaaPoista
  9. Näytät! Ajattele, sä kävelisit Gagankaa. JOs Gaga näkis sut se varmaanki !yllättyis!, näytät ihan silt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SE OIS NIIN SIISTII NÄHÄ GAGAN KAA SILLAI KUNNOL O: !

      Poista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !