torstai 27. syyskuuta 2012

Kaikki osallistuu arvontaa !!!! päättyy 2.10

NONNI KAIKKI OSALLISTUMAA ARVONTAAN ! ^^

okei mun piti vaa tulla tänne postaa jotain ,ku mul oli semmonen fiilis.
Ootteko huomannu ,et tuol pimenee jo joskus 7 ? o.o kauheen aikasin .
Sit se on niin ärsyttävää ,ku asun tääl metsien keskel ,et joka puolel on metsää ni sit ei oo kiva kävellä tyylii kaverilt himaa ,ku pitää mennä pimeen metsän kaut.
Tänää kävin lenkil ,ku huomen coopper ,ni katoin et jaksanko ees 3km ,mut jaksoinhan mä ilman mtn pysähtymist tai mitään . Pelkäsin ihan hirveesti ,etten jaksa ees juosta yhtä kilmoterii.

Sit mua häiritsee ihan kauheesti se ku meijän koulus on niin ärsyttävä tyttö ,ni se ain kattoo mun kavereit ja mua AINA ! sillee ylösalasi tosi ylimielisesti ja inhoon just semmosii ihmisii jotka ei niiku tunne mua tai mun kavereit ja kattoo jo ylimielisesti.No en viittiny aukoo päätä tai mitään ,ni päätin sit heittää letun sille/sen päälle. :3 Ite alotti ,ni sai takasin mitä ite halus :D
ja nyt tiiän tulee kommentteei " KARINA OOT NIIN FEIKKI ,SÄ SANOIT ETTET KIUSAA KETÄÄ JA SIT VAA PUHUT PASKAA JOSTAIN RANDOMIST "
Ni kuulkaas naiset ja miehet :D tai te jotka luette tätä tällä hetkellä ,ni mä sanon takasin aina jos on pakko.
Koska jos en tee asialle mitään ,ni se jatkaa kyyläämist . Ja ärsyttävintä ku se viel kattoo mun kavereit -.-

kuunnelkaa tää biisi :


Bilsan kokeesee lukemista ft. mun rakas valkosuklaa <3 


Onks teil muuten jotain postaus ideoit mitä voisin tehä teille ?(: 



12 kommenttia:

  1. hahahahha just hyvä et heität jotai lettui sen päälle :D:D

    VastaaPoista
  2. Tee aihe sust, annist siit annin poikaystäväst ja sust ;)

    VastaaPoista
  3. Sullon hyvä perse mut en viitti sanoo mitä sille tekisin<3

    VastaaPoista
  4. satukko muute tietää kui nätti oot??? lol :DDDDDD

    VastaaPoista
  5. älä pelkää mafiaprinsessani, sillä mä suojelen sua omin pikkupikku karvakätösin möröiltä ja hiippareilta :D kuten huomaat: aiiiim päääääk ;O joo mä lupaan olla kiltisti tääl sun blogis...;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO JEE JEEE SINÄ TULIT TAKAISIN pirteys alkakoo taas :Dd mitä kuuluu

      Poista
  6. :DDD ihan normiiii...mitänyt susta nähny unii ja ikävöiny<---taas se alkaa;P no ei vainkaa:0just vedin ranskiksii lihapullii ja nakkiloita jaja ananasta:D-----

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei tosi kiva :DDDd mä just kelasin ,et millo taas alotat pommittaa noit sun kommentteei näihin mun postauskii :D NÄLKÄ NÄLKÄ TUO MULLEKKI !

      Poista
  7. kiva blogi ! :) http://mirellajau.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !