perjantai 14. syyskuuta 2012

mun viikonloppu .

 HEIPSULIHEEEIII !
Mun viikonloppu menee niin ,et huomen meen Ellille yöks :) leivotaa meijän joku hieno salainen kakku ! ette varmaa arvaa,et mitä tehää ;) käydää itikses kans kattoo mun ferrari puhelimee laturii ,ku mun meni rikki ,ni sen takii en oo pystyny käyttää mun ihanaa puhelinta</3
Sunnuntain mennää Ellin kans LINNANMÄKEE ! lennetää laitteilt Moskovaa.
Tänää kävin kattoo Annin kans meille TET-paikkaa ja käytii kysyy TIGERIST ja saadaa sielt varmanki ja sit raxista ,et tulkaa toki syömää sitku meil on tet ! tyhmää ku se alkaa vasta marraskuussa.
Ja muuten mulle on tultu monesti sanoo ,et oon muuttunu tosi paljon o.o mun veliki sano just tänää ku kysyin silt sen mielipidettä.OONKO MUUTTUNU O.O ?! ULKONÄLTÄÄ SIIS .

Mitäs viikonloppu suunitelmii teil on ?:)












Mites muuten mun duck face onnistuu ? 





2 kommenttia:

  1. hahah ihana, parempi ku mun duck face ;)

    VastaaPoista
  2. UUJEA mun ottamii kuvii ;)

    ja tottakai oot muuttunu ulkonäöltä, koska kaikki muuttuu mut heheeeeh oot silti über kaunis aina! <3

    VastaaPoista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !