keskiviikko 7. marraskuuta 2012

picture

Tähän postauksee tulee siis vaan kuvia eli aika turha postaus ,mut halusin jotenki vaa muistella näit aikooi :3
Tulee vuoden vanhooi kuvii kans ! ettei kantsii ihmetellä ,et " hui mitä ihmettä karinalle on tapahtunu"
PS MÄ TIEDÄN ETTÄ EN OLE NORMAALI.elikkäs älkää ottako tosissane näitä kuvia

ja nii haluisin joskus tehä postauksen mis kaikis kuvis oon ellin kaa ,et oisitteko kiinnostunu semmosest postauksest mis kerron vähä kaikkee mitä oon kokenu Ellin kans yms ? 


Moi Papa ! mun iskä on oikeesti maailman parhain ihminen :) se on tosi hauska,mukava ! RAKASTAN SUA ISÄ ! ja luet siel varmaa tätä postausta ,ni älä suutu et lisäsin tän kuvan ,mut mä en jaksanu soittaa sulle ja kysyy lupaa ,ku tiiän et annat luvan ,ku oot paras :) 

Sain lauralta tämmösen syntymäpäivä kortin :3 

OISINPA VIELKI RUSKEEE !!!!!

Kiimasta,eikös ?! 

kaunista,eikös ?!


juotiin yks ilta liikaa ee ässää


                                                                           mun nainen <3

HYVÄÄ ILLAN JATKOA PALLEROPULLEROT ! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !