lauantai 3. marraskuuta 2012

pitkäst aikaa mun ihanat palleroiset !

Moi kaikki ! En oo postaillu viikkoon ,koska on ollu nyt vähän kiire ja ei oo ollut kauheesti aikaa /:
Mut sit eilen tuli jotenki kauheen ikävä tätä blogii ,ni sit katoin mun kameraa siel lukee vaa "ei kuvia "
Siin vaihees olin sillee "WOOOTT ENKÖ OO OTTANU KUVII VIIKKOON " se oli jotenki niin outoo.
Koska yleensä oon se paparazzi joka kuvailee ihan kauheesti,haha.
Nyt ei oo vähää aikaa kokeita ja se tekee ihan hyvää mulle jes !!! Oon tutustunu täs viikon aikana maailman ihanimpaa ihmiseen ! täydellinen pakkaus oikeesti.

Perjantaina en ollu koulussa,sain lintsaa ja ette arvakkaa mitä mä saan !!!
SAAN VENÄLÄISEN PASSIN !!!!
Elikkäs mul tulee olee suomalainen ja venäläinen kansallisuus .SIISTII ,koska nykyää joka puolelle tarvii viisumii ja jos on venäläinen passi ,ni et tarvii viisumii.Ja plussaa viel se ,et voin lähtee sit ihan milloin vaa Venäjälle. Tänää lauantaina menin puoliskän,äitin ja pikkuvelin kaa kattoo "walking with dinosaurs"  se oli hartwall arenas ja tykkäsin jotenki tosi paljon ...Uutta tietoo tuli aivoihin.

Ens kerral teen semmosen postauksen mis kerron millasist tyyleist tykkään ja mikä tyyli on mun makuun.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !