maanantai 11. maaliskuuta 2013

Problem ? YES BIG PROBLEM.

Heippa karvaset lukijani ! eivaa ,ihanat lukijat siis :3
Mun pitää nyt avautuu parist asiast tänne .
PS. on tä mulle aika iso ongelma .Hyvä paita ku se jopa tietää milt tää tuntuu .

1.Haluun kesätöihin kahteen paikkaa ( ykski paikka tottakai käy kuha on hyvä palkka ) ,mutta jos ei niin hyvä ,ni kelasin 2 viikkoo yhes paikas ja 2 viikkoo toisessa paikassa ,MUTTA  mul ois sellanen ongelma ku siinhän menis koko helvetin kuukausi ?! tekisin vaa töitä tyylii koko ajan ja sit illalla oisin vapaa ,mut kesä on just rannalla asumista (ainaki mun kesäloma) .Oon nykyää iha hirvee aurinko addikti .Aina jos oon ulkomailla ,ni aamul herään niin aikasin ku mahollista ja sit suoraa rannalle ottaa aurinkoo siin joskus klo 11-15 .Eli neljä tuntii mä siin makoilen ,ni kyl siit tulee sitä rusketusta .Viime vuonna olin ihan sika ruskee vaik tääl suomes olinki melkee koko loman jos nyt parii viikkoo ei lasketa mitkä olin Venäjällä ja siel ei ollu viime vuon mikää paras aurinko .Ni sit suomes otin aurinkoo ihan kivasti ja olin niin ruskee ,et oon koko ajan sillee " HETI KU LOMA ALKAA NI MÄ LÄHEN RANNALLE OTTAA AURINKOO " Eli se on tää ongelma:Mä haluun ruskettuu ,mut miten helvetis mä rusketun jos mä oon vaa töissä ? Ja vaikka alkaiski aamulla ni silti yleensä se työpäivä on sen 6 tuntii ,et sillo on jo päivä ja rusketus tarttuu siin klo 12-15 parhaiten.Illalla mä en todellakaa haluu mennä töihin ,ku kaikki muut on tekemäs jotain kivaa bilettämässä yms ,ni mä oon töissä ?Heell no .Kesätöihin mä nyt ainaki haluun .

2.Lösin netistä yhen sivuston missä voi käydä salilla yhdellä kortilla viidessä eri paikassa salilla .
Me sit kelattii sunnuntaina Ellin kans ostaa ne salikortit sinne ,mut eeei just meijän tuurii siel ei ollu työntekijää.
No tänää sit mentii sinne ,ni taas niin meijän tuurii " alle 18 vuotias ei voi olla asiakas " JAHASTA !
Kiva pettymys siin tuli ,ku just haluun päästä kunnon rantakuntoo ja sen sellasta ,ni en mä viitti ostaa mitää salikorttii 50e .No onneks käydää täl viikol tai sit alotetaa salilla käyminen ens kuussa ,ni sit varmaa ollaa löydetty suht halpa paikka :)) Jos tiiätte jotain saleei ( parempi ,et ois vaa naisten sali) ja ei maksais hirveesti ,ni ilmotelkaa mulle ! Ois tosi kiva.

3.Mua ärsyttää iha hirveesti toi koulun käynti .Just ku nyt pitäis panostaa ihan kunnolla ,ni oon saanu kokeista huonooi numeroit ? Matikasta sain 4puol ,ni tein uusinnan ni siit sain 6. okei on se mulle ihan hyvä ja mielummin 6 ,kun nelonen .Enkun esseestä 6.Maantiedon kokeesta 5 .
SIIIS WATTAAA ?!?!?!? OTTAA NIIN PÄÄHÄN ,ET HAALELUJA.
Mä luen kokeisii joku 4 päivää ja silti saan alle 7 ?! Mä en tiiä mitä mun pitää tehä .
Perjantaina viel enkun koe mistä mul on 5 ,ni ihan mahtavaa ... Alotan huomen jo lukee ,ni salee siitäki kokeesta saan 6 vaikka oisinki lukenu (niinku aina ) .












9 kommenttia:

  1. Onko sun äiti tarhassa töissä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei oo :)
      Miks sä niin ajattelet ? :D

      Poista
    2. Yks tarhatäti näyttää ihan tismalleen sulta :P

      Poista
    3. Aijjaa haha:D jos oot nähny mun näkösen myllypurossa tos yhen päiväkodin ees ni saattaa olla mun äiti joka haki tai vei mun pikkuvelii tarhaa:))

      Poista
  2. ootsä paksun ku sun toi hassumassu nii nätist pömpöttää:ooooooooo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon!:Ddd oli ihanasti sanottu mutjoo tosiaa ootan kaksosii! Syntyy huome

      Poista
    2. jeeeeeee toisest tulee narina ja toisest marina;PPPPPPPPPPP

      Poista
  3. mistä toi trolface toppi on ostettu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli t-paita kunnes menin leikkaa topiks ;) Mut siis Venäjältä tuo !

      Poista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !