torstai 12. tammikuuta 2012

loskaaloskaa

Moikka !
Kauhee ilma tuol ulkona o: en kestä ! haluun ulkomaille ^^
Niin siis koulus ei oo tapahtunut mitää mist kerotoisin ja päivät on ollu ihan perus päivii.
Paitsi ,et käytiib sit Jeminan kans salilla keskiviikkona !
sit salin jälkee Niko,Eetu ja Karim soitteli mulle ja pyys mua ulos ,no sitte menin .
No sit vastaa tulee "jorma" ja se jorma vaa huus mulle ämmä/huora/räkis jotain tommosta .
Sitte lähin kävelee sitä Jormaa päin ,et se ei huutelis vaa sanois sillo ku mä oon siinä .
No tuli siin semmoine pikku riita ,ku se vaa rupes ilman syytä dissaa mua ja se mua ÄRSYTTI  kaikista eniten ,et se EI tuntenu mua ees ,ni tollee jo dissaamas mua o: se on räkiny mun kaverin päälle ja vaikka mitä .
Se on niinku poika nii 15-16v ja käyttäytyy noin -.-
kamalaa ! mut nii sit se potki viel lunta mun naamaa .
ihan jees jätkä joka "yrittää" hakkaa tyttöö :Dd enemmän naurettavaa ...
Haluun kans kysyy ,et mitä toivepostauksii teil ois ? ku haluisin postata jotain erikoista eikä aina mun tylsistä päivistä :D ! Tänää Ellin kans käyttii leffassa kattoo Delfiinitarina ja suosittelen sitä leffaa !
se on niin tunteellinen ja kaikkee ^^ siin on niinku poika joka löys sen delfiinin sit jotain se rupes pitää huolta siitä ,ku se löys sen sidottuna ja sitte joku suku otti sen delfiinin sairaalaan ,ni sitte ne pyys sitä poikaa jos se tekis asaille jotain ! ja nii sit sil delfiinilt leikattii se pyrstö irti )= Se poika kyl teki kivasti ,ku se meni jonkun miehen luokse ja kerto tost delfiinistä ,ni se mies teki sille semmosen tekopyrstön joka on metallii ! tiiättekö ku jos on amputoitu jalka ,ni tulee ihmiselle semmonen tekojalka tai mikä onkaa.
Mutta nii Elli jäi meille yöks ja huomen on kouluu ,ni meijä pitää erooo :DDdd mut sit taas nähää perjantaina ku mennää keskustaa kuvailee maisemaa XD ja se tulee yöks taas <3 (=
nyt lisäilen kuvia ittestäni sekä maisemasta ja yms ....













Nii sitte sain Annin ja Hetan joululahjat mulle ,ni kivoja oli ! 
KIITOS !






Ja sitten lisää kuvia !




NOMNOMNOM :3 










Mut nyt lopetan ,ku meen nukkuu ,ku Elliki nukahti :Dd (: 
MOIMOI



5 kommenttia:

  1. nukahdin , koska oot aika datis :D:D

    VastaaPoista
  2. KARINA !! tällee myöhäs, mut toi ylin kuva toi mustavalkonen nii se on ihaana kuva susta <3 ja wää oot kyl hyvä kuvaa :)

    VastaaPoista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !