perjantai 13. tammikuuta 2012

MUSIIKKIMAKUNI

Tänää ajattelin kertoo mun musiikkimausta vähän (: 
Mul on semmonen aika perus ,mut kuuntelen vähä kaikkee ,et kaikki menee paitsi en tykkää semmosest mis kiljutaa suoraan mikkiin :Dd 
No kerron nyt eka mitä ihanaa mulle tapahtu tänään ! 
SAIN TYÖPAIKAN !!!!!
Maanantaina meen haastatteluu jiijeeejiii ! :) mukavaa .


Noniin aloitetaan !
Mun ehottomat lempparit on Justin sekä Gaga ! <3 
Mut en laita tänää Justinista mitää ,ku oon joskus tehny postauksen siitä muistaakseni ?
Kuuntelen kyl nykyää hirveesti SKRILLEXII  sekä kaikkee technoo.


Eli tämmöstä kuuntelen jos mua ärsyttää joku asia hirveesti .Yleensä tulee sillo kuunneltuu Jasper Forksii ! suosittelen :) se auttaa ärsyyntymiseen 







Sitten tämmöstä kuuntelen jos oon surullinen jostain 





Ja tämmöstä taas kuuntelen jos haluun BILETTÄÄ ! 











SUOSITTELEN !

Sit tämmöstä kuuntelen peruspäivinä jos ei oo mikää vaa ihan perus/normaali fiilis (:










No sitten tänää kävin vaa yotuubes kattelee jotain nuorten covereit jne ,ni löysin YLI IHANAN  pojan !
Sil on ihan sairaan hyvä ääni ^^



Nauttikaa ! C:

KOMEE,IHANA,ÄÄNI<3,HYMY ! ääää kaikki :) 

No ei mulla muuta ,toivottavasti teit kiinnosti ees pikkusen noi biisit . 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !