sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

EGYPTI MATKASTANI,paljon kuvia sekä paljon tekstiä !

Nonni kerron nyt siit mun egyptimatkastani ,ku kaikki kyselee jo ,et millo postaan ni päätin nyt postata ,vaikka pitäis lukea kokeeseen.

Lähettiin viime viikon keskiviikkona 9 illalla Ouluun päin lentoasemalle ja tultiin sinne Ouluun kello viideltä aamulla.Lentokone lähti liikkeelle kello 8 aamulla eli venailtiin siellä lentoasemalla 3 tuntia.

Sitte wuhhuu päästin Egyptiin kello n .3 ja siel oliki +22 astetta ! ihana ilma oli.
Lentoasemalta lähti bussi joka vei hotellille ja bussilla meni meijän hotellille 40 minuuttia ja päästiin hotellille MAKADI SARAYA ! Iskä heti tutustu kaikkiin ihmisiin ...perus . ja heti annettiin piirtelöt meille ja avaimet sinne meijän hotelli huoneeseen ! ja ku päästiin sinne meijän huoneeseen ,ni se oli ihan upea ! siel oli 3 isoo huonetta ja 5 parveketta.En kyl tiiä miks niin monta.

Jätettiin kamat ja lähettiin kävelee kattoo paikkoja ja mä heti aloin ottaa kuvii ja olin ihan sekasi ,ku äää se oli ihan sairaan ihanaa olla Egyptissä ! ja sit niin täydellinen hotelli !
2.päivänä mentiin uimaa uima-altaaseen ja sitte otin aurinkoo joku 4 tuntia ja paloin kunnolla.
Illalla vaa käytiin ravintolassa ja sen jälkeen käytiin kattoo joku show mikä oli lähellä hotellia.

3.päivänä käytiin hurgadan keskustassa ja ostin sieltä paljon tavaraa ,mut lisään niist kuvat sitte seuraavassa postauksessa.Ja oltiin vesipuistossa !

4.päivänä käytiin jossai suuressa paikassa missä oli show.

5.päivänä käytiin safarissa ja siellä oltiin koko päivä aamusta iltaan asti .

Venäjän lippu Egyptissä O_O varmaa aika outoa,mut ei se oo !
Egyptis joka ikinen ihminen puhu venäjää ja yks Egyptiläinen mies puhu paremmin venäjää ,ku minä itse.Egyptis on 3 venäläist kouluu ja nykyää Egyptis pitää osaa venäjää.
Mun oli helppo olla siel ,ku puhuin niille venäjää (=
Egyptiläiset sanoo ,et venäläinen kansa on parhaimpii !
ja et ne rakastaa venäläisii tosi paljon,et ne on kans parhaimpii turisteei mitä niil käy .

No sitte meil meni kesken matkan 2 kertaa rengas puhki ,ni jäätiin aavikkoon keskelle EI MITÄÄN 1 tunniks !

Kiivettiin 60m ,että päästäis kuvailee maisemia :D

6.päivänä käytiin rannalla sekä vedenalaisessa veneessä joka menee veden alla 25 metriä !
Meille kyllä kävi vähän huono tuuri,ku maksettiin 200e ja siel ei ollu ees melkeen yhtään kaloja o:

7.päivänä lähettii takasin Suomeen )=

Ja nii Egyptissä on pelottavia miehiä ! Ne koko ajan kehu mua ja mun kroppaa o:
ja Rannalla mies kysy "onko sulla poikaystävää,voinko olla poikaystäväsi"
Seoli varmaa joku 30v ja minä 15 ,nii :Ddd !
sitte kysy ,et myyks mun iskä mut niille ,et ne antais iskälle 200kamelii ja rahaa sen lisäks.
huhhu ! Mut ne oli silti ystävällisiä ihmisiä ja tosi mukavia ! tutustuin yhteen Izagiin siel ,se on tarjoilija ja aina se tuli mulle kaikkee juttelee venäjäks sit se sano "karina is habibi" sitte kysyin mikä ihmeen habibi ,ni se sano et se tarkottaa ihana ja sydämellinen ihminen !

Ja lisäilen ylimääräisiä kuvia

HAHA !

Ja muistatte varmaa viime psotauksessa kerroin siit viro tytöst joka ei tullu kotii 3 vuorokautee ,ni sil oli eilen hautajaiset )= ARVATKAA MITÄ SILLE TAPAHTU !
se oli kateissa 1 viikon ja 1 viikon jälkee se tyttö(9v) oli löydetty omalt kotipihalta alasti,suu revenny,luut katkennu ja alapäässä oli mustelmia....SAIRASTA !
se oli raiskattu ja lopuks se mies oli kuristanu sen tytön ja pessy sen niin hyvin ,et ei siin tytös oo mitään jälkiä ,et se mies saatais kii ... se kaivo sen alapäästä kaikki veret pois ja HYI !
ku äiti kerto ,ni aloin itkee ): Nyt siel viros on vartijat kouluis ja vanhemmat pitää omistaan lapsista kiinni ,et kukaa ei tulis ottaa niit .
ja nyttenki on helsingis joku mies liikkeellä mustis vaatteis joka jahtaa puukon kaa o:
Pelkään lähtee kotoo,ku tommost tapahtunu .
Ulkona olin ,ni ku ihminen käveli mun ohi ,ni koko aja katoin et se ei lähe perää tai mitään.

Ja lopuks voin lisää must kuvii mitä lisäsin faceeki (:

KIIITTTOOOOS !

1. iha sairaan ihanan näköstä tuol !!!!!!

1. Jeeep (: tuol oli niin lämmintä ja kivaa ^^ ! ja tuli otettuu 775 kuvaa ,ni en lisänny nyt iha kaikkii ,ni ei kaikki kuvat oo varmaa ees niin ihanii (= liven näytti paremmalta ;)

2. ihanii kuvii:) mäki haluun johki lämpimää<3

1. Kiitos (=
      ja haha :D koht on kesä,ni sillo on lämmint ;)
      seuraavaks lähen thaimaahan (=

3. Ihania kuvia, ihanan näköstä, ihana postaus muutenkin! :--) ja oot oikeesti karina tosi nätti!

1. kiitos tooosi paljon ! (= ja säki oot toosi kaunis !
      ja perus postaus :Ddd ja liven näytti paremmalta :)
      ja ihanan näköst on oikeestikki ;)

4. hirvee juttu ton tytön kohalle osu ):
    mut tosi kivoi kuvii ! (: kumpa mäki pääsisin jonnekki lämpimää ja en tiiä onks vähä outoo ku en oikee tunne sua mut vaikutat tosi sellaselt sosiaaliselt ja mukavalt ku uskallat vaa tutustuu tollee uusii ihmisii ite oon tosi ujo :D (:

1. niimpä ): tosi surullista.
      ja kiitos ja koht on kesä ,ni sillo on lämmintä (= wuhhuu
      jaja äää kiitos ja ei oo outoo ,kaikki ain sanoo mulle tollee ja sitte tutustuu heti muhun :) mut joo tutustun ihmisii tosi nopee ! :Dd ja elä ujostele mtn ^^

2. no kyl mä ainaki voisin tutustuu suhu (:

5. en puhunu hiljaa en! :D mutku ei siit saa palkkaa yhtään, siis aikuisena jos tekee semmosta työtä :D ku emmä sit yhtää tiiä mikä muu työ vois olla ku onhan aika mones kaikkee asiakaspalvelua :( ja kiitos <3

6. millo lähet thaimaaseen? :D ja jooo mäki olin tuol ja noi MIEHET...... siis ei voi olla hetkeekää rauhas, ja mut ettekste ollu ollenkaa siel pyramideil? :D me oltii siel, ja sitku käveltii silet pois sellast mäkee pitki, nii sielt juos mun perää yks sellane oisko 24-25v mies ja pussas mua kätee sillee IHAN RANDOMISTI :D ja sit se vaa sorry sorry sorry :DD sit olin et ookooo..kaikki tavallaa :DD mut ne on just tollassii... :D

1. no jepjep .... ja lähen vast joulukuus ja tullaa sielt pois just jouluaatton 24 päivä :D
      Oltii 2 vuot sit ku kävin siel ,ni ei menty toista kertaa .ja muutenki sielt meijä hotellilt menis dösäl sinne luxorii 7h o: ja joo muaki pussailtii mun kätee :Dd

7. meki mennää joulukuus :DDDD me ollaa just sillo siel ku te tuutte veke, mutjooo ja joo ookke :)

8. Ihana! Mä katoin tän vähän aikaa sit tän postauksen, mut tää varmaa lagas tää kone sen verran etten huomannu noit kuvii:/
    Mut siis ihanan näköst ! Ja tykkään sun hiuksist, oikeestaa mä rakastan niitä! Ja oot todella kaunis :)

1. haha kiitos (: ja joo siel oli tooosi ihanan näköst ,liven näytti jopa paremmalta ! ^^
      äää mä haluun vaihteluu ,ku nyt mul on ollu punasetki ,ni ei oikee jaksa pitää näitä :d mut kiva ku tykkäät(rakastat) :D ja kiitoskiitos tosi paljon ^^ mut noora säki oot tosi kaunis !

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !