torstai 26. huhtikuuta 2012

TET !

Moooi  !!!
Oon ollu nyt 4 päivää tetissä tarhassa ja ihastuin siihen paikkaa ...Tein töitä 09-15.00 (6h)
Niin ihania lapsia ^^ Huomen on viimenen päivä sit siel )= Mulle kyl ehdotettii kesätyöt sielt ,mut en oo varma et haluuks mä mennä kesätöihin ,mut jos sit haluun ,ni ehkä sinne tarhaa .En oo varma
Mut siis tosiaa lapset on niin sulosia ja niin äää en osaa ees selittää et miten ihanii siel on !
Siel on 2-6 v lapsia ja mä niiku pyörin siel ja leikin kaikkien kans (ulkona sekä sisällä).
No eka päivä(maanantai)ei ollu mitenkää erityisen hauska päivä ,ku en tienny ohjeita mitä mun pitää tehä niiku ,mut sit ite päätin ,et leikin nyt vaa koko päivän kaikkien lapsien kans ,ni kyl se siit lähtee menemää hyvää suuntaa !
Tiistaina sit tutustuin kahtee somalialaisii tyttöihin ,ihan sairaan hauskoja ! niitten kans sit pelleiltii siel ,mut kyl me sit tehtii niit hommii kans ,ettei tuu sit mtn huonooi merkintöjä minnekkää :D
Pidettii tosiaa taukooi aika paljon :D "mennää pöllii keksii " JOOJOO TUOL K'ÄVELEE JÄTKÄ ,KENEL ON HYVÄ PERSE " sit stalkkailtii ikkunast kaikkii tyyppeei ,ni sit ne kaks muijjaa vaa "karina siis ooksä oikeesti kiinnostun jätkien takapuolest " .... no tottakai !
Keskiviikkona sitte leikin yhen 2 vuotiaan tytön kans sen nimi on Senja se on niin lutune ! :)
Se kyl luuli mua sen äitiks ja sit ku se näki mut ,ni juos heti mun luokse ja halus sylii ,ni sit loppupäivä olin sen kans ,ku se ei halunnu mennä ohjaajien luokse o: itki niitten sylis ja mun sylis vaa halaili mua.
Torstaina(tänää) Senja näki mut ,ni heti "otota":D sit mä ootin ,ni leikin sen kans sit taas ja sit ku olin ulkona ,ni joku 4-6 lasta oli mun ympäril ,koskettelemas mun huiksii,sano et kivat housut,kiva paita ja kehu mua :D
Pelleiltii pikkusten kans siel paljon !
Nii ja sitte ku otin yheltä aleksilta ulkovaatteita pois ,ni se sanoo mulle "mun iskä toi mut tänne tarhaan sen vitulla " sit kysyin " MILLÄÄ SEE TOI SUT TÄNNE TARHAAN " sit se sanoo "vitulla " ,ni annoin vaa olla sit olin sillee mielessä "toivottavasti mä en oikeesti kuullu oikein" :D
Ooon nyt ihan sillee "HALUUN LAPSEN "" !!!! nomut sit taas miettii mun ikää ,ni en haluis lopettaa koulua ja en tiiä olisinko ees siihen valmis synnytykseen varsinkaan .Semmonen just pelottaa mua ihan sairaasti.
Nomut huomenna on viimenen päivä tarhassa ,ni saadaa diplomit ,ni mulle sanottii et mul meni tosi hyvin ,et olin tosi ahkera ja osasin leikkii ja huolehtii lapsista ,ni tuli hyvä mieli heti :) !

Nii ja siis tänää tosiaa värjään mun hiukset !
Punaset päältä ja alta sitten mustat ,ni katotaa miltä sit näyttää ... :)
Lisään sit huomen vaik kuvia et millaset niist tuli !
Kuvia en oo ottanu yhtään ,ni lisäilen näitä kuvia sitten netistä.









4 kommenttia:

  1. awws söpöö (: ajattelin et ite meen tarhaa, koska rakastan lapsii..! <3 ja meil se ois ollu 2 vk.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa :) ! sit tahraa pääsee aina ,ku melkee kukaa meijän ikäsist ei mee o: )=
      Ja juu ite oon lapsirakas ja jotenki lapset tykkää must ,ni tullaa toimee tosi hyvin ,ni sen takii menin tarhaa (=
      AAAA nonni tarhaa vaaa ;) ite meen ysil tarhaa taas ku on 2vk

      Poista
  2. Varmaan Vitolla. Mercedes-Benz Vito on semmonen pakettiauto.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaa no saattaa olla ihan hyvin :) en tiiä :D haha

      Poista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !