perjantai 27. huhtikuuta 2012

Viimeinen TET päivä ja hiustenvärjäys.

Nonni nyt eilen oliki Perjantai ,niin oli kyl ihanaa olla viimeistä päivää tarhassa :).
Ku ohjaaja kerto ,et mä lähen nyt kotiin ,enkä tuu sinne ,ni sit kaikki lapset hyppäs ruokapöydästä halaamaan mua o_O tuli ihana fiilis ,mut sit taas ihmettelin ,et mitä ihmettä :D
Siinä oli ainaki joku 15 lasta mun ympäril halailee mua ja sit yks pussas mua poskelle kans ! <3
Sain siitä jonkun todistuksen ,ni kaikki kolme kohtaa oli "täydellinen täydellinen täydellinen " ,et mul on vastuuntunto täydellinen,Ahkeruus täydellinen ja yritteliäisyys täydellinen .
Sit mun vahvuuksia oli tutustumisjaksolla : oma-aloitteisuus ja Karina kysyi neuvoa jos jokin oli epäselvää,ahkeruus,positiivinen asenne ja oli hyvä leikkimään lasten kanssa.Lapset tykkäsivät paljon .
Oli kans tosi kiva kuulla ,ku se mun "pomo" ,ni sano että vaikutan siltä et mä oisin ollu aijemminki tarhassa töissä,vaikka en oo ollu koskaan.NE LAPSET <3 KAIKKI MUN LUOKSE NYT JA HETI ! :Dd

No sitte värjättii mun hiukset sillo Torstaina ,ni luultiin Mariian kans et näist tuli kokonaan mustat ,ku nää oli niin tummat ,mut kyl sit seuraavana päivänä (auringossa) nää näytti tosi kivoilta !
Sitte värjättii Mariian hiukset ,ni sit niistäki tuli kivat .Ainaki mun mielestä vaikka Mariia ei tykänny itse niistä.

Lisäilen nyt kuvia ja kerron vaik huomen mitä aijon tehä vappuna yms .Ja sitte tulee pari linkkiä.




















Niin ihana ääni ,niin ihana ! <3




Niinii ja niii ! mua luultii chatrouletes Brazilialaiseks O_O ja sit ku kerroin ,et oon 15 ku ne kysy mun ikää ,ni heti vaihto tai sit jotkut jäi siihen ilmeellä "O_O_O_O_O_O " sit nevaa "näytät tooosi paljon vanhemmalta ,kun 15v tytöt " jaahas jaahas :D kuulen aika usein tota samaa ... vaikka mun mielestä näytän ihan 15v (=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !