torstai 3. toukokuuta 2012

Korupostaus

Nonni moikkamoi ! :)
Kelasin tehä korupostauksen (käsikorut,kaulakorut) korviksii en jaksanu kuvailla ,ni ne jää sit pois postauskest.
Mut siis voisin vaa sanoo ,et tänää kävin itikses ostaa kynsilakan ja kynnet ! ja tänää laitan ne kynnet sitte illalla.
Huomenna ollaan lähös luokan kans Oopperataloon ,ni sit siel pitää istuu 40 min  hiljaa :D jos mulla nyt se hiljainen hetki onnistuu :Ddd
Hmmm no mitäs muuta ... NIII TOTA MEIJÄN LUOKALLE TULEE UUS POIKA MAANANTAINA !
Oon jo itseasias katellu sen kuvia ,ni ihan kivan näkönen se on ;) haha :D
Ens viikol mun luokalt lähtee kaikki TET:ttiin ,ni joudun sit varmaa hengailla poikien kans .
Sit tänää luokas valittii  et kuka on "kiva kaveri" semmonen joku kiva koulu juttu :) ,ni sit kuulema kaikki valitsi "karina" mut ,koska oon kaikkien kaveri luokas ja jos jotain kiusataa ,ni meen siihen välii heti ja tykkään mun kaikist luokkalaisist ihan hirmun paljon :) !
No kevät juhlissa sit saadaa tietää kuka saa kiva kaver-stipendin !

No mut laiton niit ostoksii nyt tähän ja sen jälkee koruja :) !

Päivän asu :) 




Mua nauratti tää kuva jotenki tosi paljon :D 
Ku mun kaveril oli kunnon ugit sitte semmonen paksu huppari sit ite olin laittanu pelkät ballerinat jalkaa ja semmosen ohuen takin 

No itiksee lähin noin vaa 

Oon nyt ajatellu ,et voisin alkaa treenaa et saisin naisellisen suoran/sileen vatsan .
Naiselliset "six-pack"







penaali



Nonni nyt alkaa tää kunnon korupostaus 



























5 kommenttia:

  1. mitä sä karina höpötät,sul on naisellinen söpö vatsa :) ite just alkanu treenaa et sais tän mahan pois haha :DD mut tää postaus oli kiva :) p.s. rakastan sun vaatteita♥

    VastaaPoista
  2. ihanat noi sinimustat tollaset remmit tai noi, noi mitkä näyttää ihan silmiltäXDD joskus ku et käytä niit enää nii saat antaa ne mulle :DDD
    mut joo et sä mitää treeniä tarvii, sul on laiha ja naisellinen vatsa:) mut joo kivoi korui ja tosi nätti oot karina!
    ♥valma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo ,en kyl käytä niit ,ni voin vaik antaa sulle yhen (: ni sun ei tarvi sit palauttaa sitä (= ja kiitos tosi paljon :3

      Poista
    2. voi ei ootko tosissaa, vitsit oot kyl kiltti!♥ tuo joku päivä kouluun :)

      t. valma

      Poista
    3. joo tuon ^^ ja oon kiltti niille jotka on kiltteei mulle ... niin se menee (=

      Poista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !