perjantai 4. toukokuuta 2012

oopperatalo

Eli oltii siel oopperatalos ,ni ei siel ollu mitään oopperaa vaa siel oli balettia ?!
Siel oli 3 naista ja 2 miestä ja se yks mies oli niin hyvännäköne ja kiva kroppa muutenkin .
Sen motto on :call me ;) !
Tiiäättekste mitä ?! oikeesti mul ei oo mitään kerrottavaa paitsi ,et huomen meen ulos sen mun uuden luokkalaisen kans joka tulee maanantain meijän luokalle ,ni nähää sen kans jo huomenna !

Ja niin muute kiitos tosi paljon tost lukija määrästä.Ihan huimasti noita 99 lukijaa ?!!?!? woooow !
En ois voinu uskoo,et mul tulee olee koskaa niin monta lukijaa vaikka monet sanoo ,et mun postauksii on niin kiva lukee ,ku kerron niit sillai "sydämestä" taisiis sillai en kirjota niinkuin muut bloggaajat vaa kirjotan niin miten oikeestikki kirjotan :Dd
Ja muuten totttoki voitte mainostaa mun blogii teiän fb seinällä tai jotain ! ois ihan mukavaa :) KIITOOOS !





Nimco teki must ja Annist mulimeja :)


Näytän kahen ihmisen mielest täs lähi -itä naiselta :D et tyylii et oisin tullu turkista tai egyptistä.
Sit aloin miettii et "hmmm toi saattaa olla vähän totta " meinaa ku olin egyptis ,ni siel oli vaaleenihonen nainen ja jotenki toi kuva muistuttaa sitä O_O



Mun päivänasu :)






Anders 

Dat




2 kommenttia:

  1. tee videoo nyt ku sul on 100 lukijaa! (: ja onnee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä meitin viel asiaa (: ku en tiiä viittinkö tehä mtn vidii

      Poista

Laita kommenttia tulemaa ihan rohkeesti !